söndag 27 juni 2010

sista daget på jobbet innan semstern

Jag lever! det är bara de att vi har inget internet hemma så därför jag inte har uppdaterat nått. Snyltar lite på jobbets dator nu.

En del har hänt sen sita.
*Jag har börjat jobbat, allt är sig likt, men kul att träffa alla på jobbet igen. Men sen har vi inte haft nått bra väder alls under dessa veckor så det har varit ritkigt segt att jobba, så ge oss sol nu tack!
*Stadsfesten har varit, vi bodde i Linus lägenhet hela helgen, ritkigt skönt att inte behöva ta sig till frånö. Men vart två roliga kvällar! Men som vanligt såg man inte en enda artist, utan vi bodde i öl tälten.
*Jag har fyllt år, så nu är jag ännu ett år närmare senil huset.
*Midnattstravet på dannero, har blivit som en tradition att man ska gå dit och kolla. Såg inte alla lopp men några :)
*Midsommar helg är det nu, och jag har jobbat hela midsommar. Men under midsommarafton grillade vi hemma hos Frida. Ett härligt gäng, med god mat :) Blev tillomed sängen förre 12, vilket va bra eftersom jobb väntade dan efter.
*Nu jobbar jag sista dagen innan semstern :) Så imorn är det semster! :D och på tisdag åker jag till sthlm!

Inga kommentarer: