lördag 31 juli 2010

Utgång i solle

Står på schemat. Så nu får vi se vad solle har att erbjuda. Så just ni sitter jag mia å fia i mias syster hur å ska börja kvällen :) Så vi får se var den slutar :)

I helgen har jag tränat Robban för Sussi, blev ett dressyr pass igår som gick så där, idag hoppade vi lite tillsamamans med Bandit och Emelie. Så träningslägret har gått hyfsat för mig och gubben. Roligaste var ändå igår kväll när vi hade ätit, satt vi hela gänget i cafeterian ett bra tag å pratade en massa skit å roligheter. Tanterna har mycket roligt att berätta! Så efter halv 12 va man hemma. Då blev det sängen på engång, trött trött trött va man.
Dock halv 6 ringde mobilen, att folk orkar festa så länge. Men det vart en kort samtal, personen i fråga tyckte inte mitt svar var rätt ;)

Nä nu ska jag sminka fia så vi kommer igång här =)

Inga kommentarer: