lördag 20 oktober 2007

Denna vecka har jag jobbat hur mycket som helst känns de som, från de enda jobbet till det andra. Och lektionerna har gått som på räls, har faktiskt varit riktigt roligt att ha lektioner. Hade små lessnat på de, men icke, nu är det roligt igen :) Senast i dag hade jag små barn i lek och lär, lite små kaos men sånt man får ta! Sen i morn är det blåbärs dag, så då blir det ännu mer barn. ska vara lagledare, så de blir till att lära barna allt man kan.

Lady har börjat sättas igång lite smått efter varit skadad, så i dag tog vi en liten skritt tur, pigg och glad, verkade väldigt glad över att gå börja röra på sig. Så i morn blir de oxå en liten tur.

Väntar nu på att elin ska hämta mig så ska jag hem å laga mat å sen börja fixa mig för kvällen, för i kväll är det party som vanligt, för ferra hos matilda, sen blir de en sväng på glajjan! men Linnea ska hålla sig lugn ikväll eftersom man ska ta hand om barna i morn !

Inga kommentarer: