måndag 29 oktober 2007

Helgen har beståt av hästar, hästar å åter hästar å så lite party.
Jour hela helgen. Lördan bestämde jag mig för att träna för Niclas, med Savoy, Gick ganska bra, helt klart godkänt från våran sida :) sen så red jag även plexus två pass för carloa å så red jag ut på pampas, så jag spenderade 5 timmar till häst under hela lördagen.
Sen på kvällen när vi tog in hästarna, så stapplade jack in på tre ben, i dag fick han prognosen akut lymfangit.

När vi äntligen var klar på stallet åkte vi hem, fixade oss för kvällen å sen bar de av till lunde på fest, men vid tolv drog vi till glajjan :) roligt hade vi i alla fall :)
Skönt att man fick sova en extra timme på söndag morgon eftersom man drog tillbaka klockan. var ju jour igen å sen så träning för niclas igen, jag lovar träningsverk som bara den efter de passet! fy fan :) men jävligt nyttigt. Sen vart de att kolla på alla träningarna å snacka en massa skit. På kvällen lagade jag mat hemma hos frida eftersom jag hade fått lite köt av marie :) trött som fan tror jag somnade före tio.

I dag tränade vi horseball, kul som fan, Vi blir bara bättre å bättre ;) fast dock utan Jenny för Pampas e sjuk.



Jenny/Pampas & Jag /Berra förra träningen



Inga kommentarer: