onsdag 27 februari 2008


Jag e så less på hästar, eller less på att inte ha nån att satsa på. Man borde köpa häst om de inte va så att jag har sagt att jag aldrig ska göra de. Och det tänker jag hålla.
Jag vill satsa, jag vill tävla!

Saknar Savoy, saknar alla tävlingar, saknar tävlings gänget, challe med tina & madde med gaucho vi hittade på mycker under våra två år tillsammans i KfRK's hopp lag, tre år som tävlingspolare, vi var med i varje lag start, laget hängde på oss, de var vi som var med och fixade placeringarna dom åren. Hade aldrig tråkigt, alltid kul, ingen hejar klack hade vi med oss, men nog hördes vi när klubbmedlemarna/lagmedlemarna gick in på banan. aldrig en tävling utan varandra, vi satt så gott som ihop under dom åren. Men dom dagarna är slut för alla oss tre, dags att vandra vidare. men de borde vara som det var förr, tiden var så bra!

1 kommentar:

Hanna Persson sa...

Det känns som vårt hästintresse plockas från oss en efter en, snart är det bara cicci kvar.