torsdag 14 februari 2008

Tiden går så fort, det är redan torsdag, snart helg.

Helgen som var blev riktigt trevlig, jag å linda gick ut och åt, sen var de kladdkaka å film hos åsa med tora å ylva :) sen vid halv 9 såg man till å vara hos linda å började värma upp för kvällen :) Inte så mycket folk på glajjan, men skoj hade vi ändå, sen efterfest till kl sex på morgonen, söndan var jag halv död.

I tisdags red jag Cajsa vilket resulterade att jag har ont i röven. Och så red jag Wilma igår. Bra att rida lite annat nu inför ridprovet!

Nu till helgen är de jobba som gäller, sen blir det nog utgång på lördag eftersom HP kommer hem! Ska ta å slå en pling till tora å se vad som händer..

Nä nu ska jag forsätta jobba, finns nog nått jag kan pyssla med medans jag väntar på kunder..

1 kommentar:

Hanna Persson sa...

härligt, min visit ska firas med en ordentlig fylla har jag hört ;)