onsdag 11 mars 2009

uppdatera, vad är de? typ så har de varit.

har ju hunnit med ett och annat sen jag bloggade sist kan man ju enkelt räkna ut.

Jag har tränat för Niclas med Bianca, han tyckte hon hade vuxit på sig sen sist och tyckte fortfarande att hon var lika bra som :) Cicci filmade ett litet klipp från lördan


Jobbat en massa har jag även gjort, både på hallen och på ridskolan. Thomas har åkt till tahiland, och nu har även Matilda åkt till tahiland, vi andra är ju bara lite avis :P skulle ju vara skönt med lite värme nu. Less på all snö!

Hoppat Ballerina för Sara har jag oxå gjort, hon va kanon fin.




Vinterfestivalen har väl ingen missat som varit i kramfors? Vi hade ponny ridning under dan på lördan, och de va sjuk att hästarna va så lugn som dom va. Gick där bland allt folk hur snällt som helst. över 100 ungar red, så hästarna ska verkligen ha guld stjärnor efter denna dag. På kvällen var de förfest i frånö hos linda&jens och Frida&jonas. Men vi häll mest till i linda å jens lägenhet. Lite seg å komma igång va man alltid, trött efter en hel dag på stan ju. Men de gick till slut :P Väl inne i kramfors hade vi bestämt oss för glajjan. Så in där och glömde totalt bort å kolla läget i kramm tälten, men va gör de jag hade kul ändå ;)
Söndan var de jobb på hallen, jätte lite folk, ritkigt tråkigt. Men sen på kvällen gick jag å Jenny på bio och såg män som hatar kvinnor. ritkigt bra va den :)

Igår var jag och Fia på nordvik och red för Yannic för att gå papprena för hippologen påskrivna, så nu har man gjort de oxå. va väl på tiden..

Nä nu måste jag iväg till stallet å rida Olympia.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Vad kul att få se Ballerina på film :) Ser jättefin ut och sköter sig bra!
Kram Carina