torsdag 9 april 2009

Som vanligt har de varit väldigt länge sen jag skrev.

Vad har hänt sen sist då? Vi börjar med häst delen eftersom de e väl va mitt liv går ut på :P
Ballerina har fått gått med för Sara och hoppat. Hon har vissat att hon är riktigt fuktig.
Har varit barnvakt och Bandit medan Fia var i fjälls. Och jävlar vilken häst. Man önskar att alla hästar var lika känsliga och fina som han, en riktig dressyr häst. Hur kul som helst och rida. Så nu ska han få följa med till Timrå på dressyr tävling.
Wilma har jag trimmat runt på under veckorna, och i helgen var det tävling som gällde. Dressyren gick bra men dommarn dömde ner henne rejällt. Hoppningen på söndag gick hur bra som helst. Vi nollade både 90 och 1m. Inga konstigheter alls, och pigg vart hon :)
Igår hoppade jag även Johan, måste varit mer än minst ett år sen jag red han. Men han va sig lik. och de gick hyfsat bra, han har ju inte hoppat sen sommaren så vi är nöjd, han tyckte de va kul så!

Jag har äntligen fått svar från hippologen och jag ska ner till strömsholm den 27 maj på och göra antagningsprov! nervös nu ja!

Helgen som va bodde jag i frånö, var katt vakt hos Frida, så jag bosatte mig där med Virre, varje morgon kl 5 stog han och trampade på än. men annars va han hur söt som helst :)

Fotbollen går faktiskt bra tycker jag. Den är i alla fall hur kul som helst! och det är skönt att man kommit igång igen :) men jag tycker att de kan få bli sommar nu. I måndags när de var träning snöade de ju tillomed. sommar nu tack!

Nä nu börjar jag snart jobba. dags att göra ett ryck.

Inga kommentarer: