torsdag 16 april 2009

okej, jag är verkligen sämst på att uppdatera.
Vad har hänt sen sist då? har varit påsk i alla fall, och en del påskfestande, ritkigt roligt har de varit i alla fall. Måndan va man ledig från jobbet skönt, spenderade dagen med Madde.
Tandvärk har jag oxå lyckats fått, tandköttet är inflamerat för jag biter mig i kinden längst in på vänster sida, å de gör jävulska ont, knarkar alvedon och ipren. När jag va hos tandläkaren i onsdags, fick jag en bakteriedödande kur och så skulle jag typ bara äta flytande för jag får inte tugga. och är det inte bättre om 14 dagar ska jag höra av mig, men va? jag dör ju nu! ont!

Hästfronten då, Haft Ballerina både tisdag onsdag, i tisdags när jag å camilla red ut va hon så jävla söt, hon va sten pigg och gick inte å bromsa :P Och i onsdags trimmade jag lite dressyr, jätte fin!
Red Bianca igår, första gången på länge nu. Hästen hoppar ju som en gud, de gäller bara att sitta där man ska, annars åker man för hon har fått sånt jävla tryck i sprången nu.

fotbllen då? den går fan bra! träning igår och de var förbannat kul :)

Inga kommentarer: