torsdag 7 maj 2009


Nu var det ett tag sen, ett väldigt bra tag sen. Under detta långa bogg uppehåll eller vad man ska kalla de har jag hunnit med en massa. Men inget ovanligt, de har varit att jobba, rida en massa hästar, tävla, jobbat, tränat och festat. Men tro de eller ej gott folk jag har inte festat så jätte mycket ;)

Som sagt tävlat har jag gjort, Bandit och Wilma fick åka på dressyr tävling till timrå, gick väl inte så jättebra, wilma är jag nöjd med men Bandit så vann vi bara framridningen, inne på banan hade jag kunnat dödat han däremot, men men. Nya tag!















Wilma & Bandit i Timrå
Foto Susanne Jonsson



Valborgs firande har hunnits med, vart en lyckad kväll som började lite hemma hos med mig med tjejerna, sen vart de en tripp till Alex där resten av gamla gänget va, och avslutade på kramm :) och helt klart bästa kommentaren under kvällen va ju, jag kommer ihåg att du smackade lakris. ;)

Nästa helg blir det tävling på Näset, och då ska Bianca få följa med och göra sina första starter för iår, 90 och 1m ska hon få gå. Men hemma då jävlar blir det att göra första starten i 110 :) Hon va verkligen kanon fin igår när vi red för Carola, hoppade bana på 1-110 då, inga svårigheter alls, de enda vi hade problem med va en linje som var lite knepig, men allt annat gick kanon :) Så nu längtar ja, nu ska stjärnan få visa vad hon kan ! :)

Fotbollen då? jodå jag håller fortfarande på! Går faktiskt ganska bra. Vi var på cup i helgen i älandsbro, och vann varenda match :) Riktig kanon dag, och alla gjorde sitt bästa! Bra jobbat och grattis till oss :D

Frida, Madde, Linda och jag har fått konstiga saker för oss och börjat köra på GI metoden, går ritkigt bra. Och ni kan va lugn jag gör de inte för att gå ner i vikt! Man kan ju faktiskt leva på den normalt oxå :) Jag blir ju duktig, lagar mat hemma och jag äter grönsaker. duktigt!

Nu nu ska jag börja göra mig klar för att jobbar kväll på hallen, ha en bra kväll gott folk!

Inga kommentarer: