onsdag 13 maj 2009

Idag slapp jag hallen oxå :) va uppe och städade på flogsta, försökte få igång cafe maskin som pajjade förra året, men de vi trodde va fel va tydligen inte felet, i alla fall inte de enda felet, för den funkar fortfarade inte, så nu åker den ut! men de e väl på tiden den är väl typ 100 år gamal.

Frida och jag var duktig och tränade lite på träningsvärkstan i dag. Va ju tvungen å röra mig på nått sätt eftersom jag inte skulle hinna med fotbollsträningen.

Mina barn på ridskolan fick rida ut i dag, så vart en promenad med dom. Sen var de ridning för mig, Bianca va som vanligt en pärla, samma stadiga galopp vart hon än kommer å hur hon än kommer, nästan allt stämmer nu. Men de ska bli lite mer gympa hoppning för henne, måste bli lite snabbare i frambenen. Sen då jävlar, inget kommer vara för högt för henne.

Inga kommentarer: