torsdag 21 maj 2009

Har inte orkat skrivit nått inlägg på ett tag för mitt internet har krånglat. men nu tror jag de funkar som de ska.

I fredags var jag hemma i lugnvik för att fira mamam å pappa att dom fyllt år och skulle fylla år. Lördan spenderade jag och Mia i s-vall och shoppade, gjorde av med aldeles för mycket pengar men de måste man få göra ibland. Sen va de hem och bada hästarna för tävling.

Söndan var de tävling på näset :) startade Bianca i 90 och 1m, hade ett ner i båda, men va bara små fel. Hon hoppade annars för övrigt jätte fint :) Wilma startade jag bara 1m eftersom jag övertalade Linda och rida 90. Fick 2 stop på ett hinder, hon vart lite sur efter 4an för jag var efter i språnget å då blir rödhåriga damer sur och ska ge igen, då stannade hon på 5an två gånger. men annars kanon fin!
































Veckan som gått nu då har jag jobbat jobbat å åter jobbat, typ som vanligt. Men nu är jag lång ledig ändå till måndag, och då jobbar jag bara 1½ dag sen åker jag ner till strömsholm på ridprov, så de e bara att räkna ner dagarna. börjar bli lite nervös nu!
Nä nu måste jag skynda mig sussi hämtar mig snart så ska vi till stallet!

Inga kommentarer: