söndag 7 juni 2009

Det är bevisat ännu en gång, jag är sämst på att blogga, har många pauser i alla fall.
har ju säkert hänt 1000 saker sen sist, men eftersom mitt minne är dåligt tar jag bara upp lite.

Har ju varit nere på strömsholm, tycker att de inte alls gick bra, dressyren och löpningen var väl de som gick bäst. Så där kommer jag inte komma in, men men sånt man får ta.

Våran hemma tävling på klubben är avklarad och vi hade ju beställt toppen väder och de kan man lugnt säga att vi fick, den varmaste helgen på väldigt väldigt länge. Men den rullade på, va slut tidigt båda dagarna eftersom det inte var speciellt mycket starter tyvärr. Startade några klasse jag oxå så klart, med Olympia blev de 90 och 1m, och hon va jätte fin, hon vart en helt annan häst inne på banan och de gick kanon, nollade 90, men hade dock ett ner i 1m men jätte lugn och fin. Bianca fick göra sina första starter i 110cm. Och med godkända resultat, på lördan hade vi 2 ner, och på söndan ett ner. Men de kändes bra.
Va väldigt skönt när tävlingarna var klar, och nästa tävling får nån annan än mig å mia vara tävlingsledare, de e svin svårt att få ihop allt så de ska bli bra, under fredan va jag å mia i stallet till halv 12 och då hade jag fortfarande inte fixat hästarna jag skulle tävla. lördan va vi där till åtta, men då hade vi hållt på sen tre å fixa allt som skulle fixas till söndan. drygt som bara den är de, i alla fall om man vill att de ska bli bra.

Syrran tog studenten i fredags. säger bara, grattis och välkommen in i vuxen livet!

Nä nu blir det nog en dusch, sen fixa lite mat. Å så måste man ner till tuvan och kolla på matchen:)

1 kommentar:

Petra S.-N. sa...

Du & Mia gjorde ett kalasjobb på våra hemmatävlingar förra helgen! Tack, ni var toppen!!
Vi ses