onsdag 10 juni 2009

Har varit ganska duktig hela dan i dag, även fast städning vart lite väl dålig, men de är en dag imorn oxå ju.
Hade mina barn för sista gången denna termin, var ju dock trist att de regnade så vi var tvungen att vara inne, hade tänkt att jag skulle rida ut med dom, men så blev de inte utan de blev hoppning i ridhuset, dom var bara glad att slippa rida i regnet.
Jag fick däremot rida i regnet, skulle ridit Bianca, men hon har ju lyckats dragit av sig en sko och hoven ser förjävlig ut. Såg inge rolig ut när jag gick ut med henne, så efter sprungit ett varv nere på sandbanan med henne va de bara att ta in henne och byta till Ballerina. Gick faktiskt riktigt bra, hon är lite frän ibland. Dock hade vi lite problem med avstånden, men inte så konstigt när en liten c-ponny måste gå på storhäst avstånd. Och självklart regnade de som värst när vi red, såg ut som en dränkt katt när vi kom in.
Efter ridningen var de bara att byta om fort och iväg till ramvik på fotbolls träning. Inget regn men en något blöt plan, men gick bra :) skönt å röra på sig, och jag tycker faktiskt att de börjar gå lite bättre för mig, ingen stjärna men man kan ju få tro att man är en :)

Nä nu ska jag renbädda sängen och sen sova :) natti

Inga kommentarer: