söndag 19 juli 2009

Då ska man skriva nån rad igen då :) är lite dålig på de här som heter uppdatering.

Semestern är som sagt slut, och flogsta perioden har börjat för mig. Har varit väldigt väldigt lugna dagar, vart är solen?? Har väl haft två dagar med bra väder, inte så mycket att hurra för. Visst är de skönt att sitta på röven en dag och inte göra nått alls typ. Men efter två dagar är man rätt less på de! och vart är solen idag ? jag som jobbar kväll kommer få en tråkig kväll.

Jag har tackat ja till hippologen, va inte så mycket att funderar över ju :) Så den 24 augusti börjar jag på flyinge. Så blir väl den 22 augusti jag flyttar ner, eftersom jag jobbar till den 21 aug.
Igår kom jag fram till att de inte är länge kvar, börjar bli lite lätt nervös. Massa saker måste inhandlas, en massa saker ska göras. Jobbigast kommer vara att säga hej då till alla och flytta 100 mil från alla vänner å alla man känner. Men kommer troligen storm trivas där nere!

1 kommentar:

Cicci sa...

Jag tror vi kommer få det grymt kul och vad fasen, 100 mil är ändå bara 2h flyg eller 8h tåg. :)