tisdag 28 juli 2009

Tisdag

Har inte haft tid att skriva nått på ett tag, men nån rad blir de nu ..

I lördags red jag som sag för Sussi med B, men sen när jag kom tillbaka red jag även Robzon, första gången jag satt på herren. Är lite sommar tjock nu men kan tänka mig att när han är i form så är han nog ritkigt rolig å rida.
På kvällen va de h-sand som väntade, först mat på Johan III och förfest hos Hanna. Sen hamnade vi på Svenssons som planerat. Där de spelades bra musik hela kvällen, och vi dansade precis hela kvällen. När svenssons stängde var jag hungrig, så blev å köpa lite mat, lyckades tillomed få min mat betald av nån främande människa. Inte tackar jag nej till gratis :) Kvällen avslutades hos Hanna med en massa prat innan jag å Cicci bestämde oss att gå hem och sova :)

Söndan va en ritkigt bakisdag med en massa mat och hästar, lånade Nova av Cicci och red en tur med Lisa :) kvällen avslutades med film med Cicci och grabbarna.
Tog bussen hem på måndan, å direkt till jobbet för åter en dödag, såå jävla less på detta väder. Men efter jobbet blev de träning, ritkigt rolig va träningen :)
Å idag har jag inte gjort mycket, varit å ätit med Linda, sen jobbat, och åter idag, en dödag på jobbet!

Nu blir de sängen!

Inga kommentarer: