torsdag 31 december 2009

Sista dagen på 2009

Då va vi redan inne på sista dagen för året. Tiden går så fort å man blir bara äldre och äldre. Är glad att jag äntligen tog tag i mitt liv och börjde plugga i år, även fast jag nog inte tagit tag i de helt så är de ju ett steg i rätt riktning, eller hur ;)
Kvällen ska i alla fall firas med ASVH familjen, några saknas dock, men vi som är här plus Petras mamma, ska äta go middag å bara njuta! Sen finns de stor riks att vi åker iväg på lite festligheter oxå :) Men kommer bli en kanon kväll, de har jag bestämt!

Jag är inte den bästa på att uppdatera bloggen, säger hela tiden att de ska bli en förbättring, men de ser svagt ut på den sidan måste jag säga. Kanske borde bli ett nyårs löfte.

Jag var hemma i kramfors under jul i alla fall och kan säga allt va sig likt! Hade inte ändras mycket, och alla människor va sig lik! men de va kul att träffa alla kompisar i alla fall :) Lite festande hann jag med, juldagen i h-sand, och annandagen i kramfors :) riktigt kul, dock roligare i h-sand, känns som kramfors börjar dö av! Och så red jag en massa hästar när jag va hemma, kunde inte hålla mig därifrån :)

Nä nu ska jag duscha så man kanske kan se lite snygg ut ikväll :)

2 kommentarer:

Carina sa...

Hej och god fortsättning på det nya året =)
Vet du något om hur det går med Ballerina?
Mvh//Carina i Boden

Carina sa...

Hej igen!
Och tack så mycket för att du svarade mig..
tråkigt att hon ska sälja Ballerina :( men hon är kanske mer lämpad för en större tjej!
Ska försöka få kontakt med Mari och höra hur det går med försäljningen,men hon är inte lätt av få svar från..:(
Men hör du nåt kan du väl höra av dig till mig
God fortsättning på det nya året!
Kram//Carina