söndag 6 december 2009

Söndag åter igen!

Åter igen börjar en vecka gå mot sitt slut, och vi närmar oss med storm steg jul och hemfärd mot kramfors! Men innan dess är de en massa som ska bli klart, 3 unghästarebeten ska skrivas å lämnas in, pedagogiskt ledarskap ska skrivas klart, två tentor ska skrivas, allt detta på två veckor, PANIK!
Så de jag ska göra nu är att skriva arbeten! Rolig söndag va?

Denna helg är de flyinge dagarna, så igår va vi å kollade på showen :) på kvällen åkte vi till revinge och bastade med grabbarna. Så strax efter elva va vi hemma, en väldigt lugn lördag kväll! Men dock va ja väldigt rastlös så kunde inte sova fören typ vid 1, fram tilldess tog jag å gick igenom hela min telefon bok å tog bort en massa nummer och tog reda vilka vissa va, för vissa gånger döper jag bara folket till förnamnet, vilket e de dumaste ja kan göra för då har jag ingen anning om vem de e.

Nä nu blir de plugg!

2 kommentarer:

Frida sa...

Kom hem kom hem kom hem

Linnea sa...

Men nu är de bara 15 dagar kvar! sen kommer ja hem till er <3