torsdag 29 april 2010


Alla måsten är klar för denna vecka , nästan i alla fall. Måste bara plugga till praktiksa tentan på måndag och till muntliga syntesen på måndag. Men tentorna är skrivna, vilket är väldigt skönt. Hur det har gått har jag ingen anning om. Kan ha gått hur som helst på dom. De har helt klart varit de två svåraste tentorna under detta år på en och samma vecka! Så nu håller man bara tummarna att man klarat de.

Idag har jag varit å shoppat med mia, skulle köpa kläder tänkte jag, vad kom jag hem med? jo två par skor! Såå typiskt mig!

Imorn är det valborgs fest hos oss här på ASVH innan utgång på björka! Hoppas på en kanon kväll! De behöver vi efter en vecka som denna, och en laddning för nästa vecka med syntes, tenta å examen i ridning.

Och det är nu en månad kvar i skåne land! endast en liten månad. Kommer vara med mycket blandade känslor man lämnar livet här nere för att återvända hem till kramfors under sommaren för att sedan flytta till strömsholm. Men jag har tur att jag får bo hos bästa Frida när jag kommer hem!

Nu ska jag städa rummet och sen bara njuta av att jag inte behöver plugga ikväll!

Inga kommentarer: