tisdag 6 april 2010

Tisdag

Idag har jag varit duktig och skrivit riddagböcker för igår och idag, dock har jag inte skrivit rest tenta delen som jag tänkte, men tar å gör den imorn innan jag åker till alnarp.

Dagen då? jo den har rullat på, började med att man kastade i sig frukost, då man låg kvar lite väl länge i sängen kanske, men men :) Hade om stallbyggnader å sånt på morgonen, sen under mentorstiden fick vi reda på att sto stallet är isolerat å prover tagna, så nu e de bara å vänta å se om de har åkt på kvarka eller nån annan skit. tur att vi inte är i det stallet, jobbigt för de som är där, måste byta kläder å hålla på nu. Under ridteorin var det redovisningar. Och på ridningen idag var den banhoppning för Ankan, Amarilli har vår känslor och hade en växel på 120 typ. men det gick bra:)

Nä nu ska jag sova! skola imorn. Natti

Inga kommentarer: