söndag 2 maj 2010

Söndag

Idag har jag pluggat å snart ska jag åka å kolla på hoppning! Ska göra lite beteende studie samtidigt så vi har lite mer underlag för vårat arbete som ska skrivas ihop i veckan och vara inlämnat på fredag! En vecka full med saker att göra och stalltjänst igen! Men jag har bara 6 st stalltjänst dagar kvar nu! Hur underbart är inte det? endast 6 st! :) Men det är verkligen ett bevis på att tiden här nere snart är slut.

Idag ska jag göra flytt anmälan så jag får posten upp till norrland när jag flyttat, de visar verkligen att snart är det dags för hemfärd! Mycket som tyder på att tiden här nere snart är slut, har tillomed börjat fundera hur jag ska packa alla saker.

I fredags var det i alla fall valborgs firandet för oss! Vi började med för fest på ASVH en massa party glada hippologer och alla hade fest humöret på topp! Vid tio tiden kom taxin å vi rullade in mot björka! Där det blev dans och en massa roligheter! En riktigt toppen kväll! :)

Bjuder på två bilder från kvällen, en ego bild och en bild från taxin på Matilda och Annika :)

Inga kommentarer: