torsdag 12 augusti 2010

Ännu en dag..

..med dåligt väder. Kan inte kramfors få lite sol, snälla!
Vill ha sol så folk vill bada så vi får något att göra. Ganska skönt att jag jobbar sista dagen på flogsta imorgon och sen går jag in på hallen på måndag, längtar faktiskt. In på älskade hallen.

Imorgon blir jag med två hästar till i fyra dagar. Ska vara hästvakt åt Robban och Pyret. Så imorgon har jag tänka att jag ska hinna rida Robban innan jobbet och så ska Fia få ta Bandit eftersom hon ska tävla han på lördag så kan hon jogga han på fredag, hinner inte riktigt med mig annars :) Pyret måste jag bara kolla att han lever å klappa lite på han.

På lördag ska det serveras på 50års fest i lunde. Ska bli riktigt roligt, nu är bara frågan vad man ska ha för kläder. Vi fick ja ha precis vad vi ville, så nu är det bara att gå igenom garderoben å se om man hittar nått passande. Färga håret innan lördag måste jag oxå göra, trött på att ha så ljust hår, blekt å fult. Nu ska det bli ändring på de, skulle behöva klippa mig med, men de hinner jag inte innan lördag dock.


Här har vi Bandit som jag rider och har just nu. Denna grabb är tillsalu, annons hittar ni här http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=378956



Även min älskade tant är tillsalu som jag tävlade och red under mina sista år på kramfors ridklubb. Hon vill komma till någon som vill tävla och ha roligt. http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=378475

Inga kommentarer: