fredag 13 augusti 2010

Nu rullar tiden

ifrån mig igen. Idag fick jag frågan hur många dagar det är kvar tills jag flyttar igen, och då räknade jag, det är endast 17 dagar kvar! Ännu ett år att se framemot och nya utmaningar! Längtar ! frågan är bara hur jag ska hinna göra allt som jag har kvar å göra innan flytt. Ge mig fler timmar på dygnet tack!

Jobbar just nu mitt sista pass på flogsta, så jobbar till halv 9 ikväll. Efter de vet jag inte riktigt vad kvällen har att erbjuda de får vi se, ska iförsig ta ut hästarna klockan 7 imorn och rida på morgonen så det är gjort. För imorn är det ju 50års festen. Måste leta fram kläder jag ska ha, planera vad jag ska göra med håret, det är ju i alla fall färgat nu, lite mörkar å lite snyggare ;)

Nä nu ska jag ta å städa lite här på jobbet. Nått måste jag göra så tiden går :) Ha en bra kväll alla! :)

Inga kommentarer: