lördag 6 november 2010

de går fort nu..

Om fyra veckor åker jag hem till kramfors för att vara hemma i hela tre veckor! först har jag två veckors praktik som jag ska ha hemma på ridskolan och sen en veckas jullov, eller jullov heter de inte, en veckas tid för egna studier. Men vi säger lov, för lär inte bli så mycket gjort ;)

Hänt en del sen sist har det självklart gjort eftersom jag är sämst på att uppdatera..
Vi har ridit lite olika hästar i dressyren , eller vi hade en lektion med hästbyte och sen i torsdags så fick jag börja på Mosaik från början för Ingrid tyckte jag skulle rida på en häst som jag måste vara mer aktiv och snabbare på så jag själv kommer till ridning, vilket faktiskt funkade bra, kom till bättre till ridning, sen var deäven hästbyte under den lektionen.
Vi funderar för fullt på våra examensjobb.
Vi har fått varit med och sagt hej då till en av våra skolhästar Polman ♥ samtidigt som det är hemskt att se, så var det ändå otrolig nyttigt, nu vet man hur det går till och vad som händer.
Pappa har varit med i en bilolycka och ligger på sjukhus, men är i gott mod, dock väldigt rastlös.♥

sen är det de vanliga en massa plugg, eller denna helg har man nog en massa för man har skjutit på att göra uppgiften och den ska vara inne på måndag. Så nu skriver man tankedagböcker för fulla muggar. Men ett problem är att ja inte kan fullfölja uppgiften helt eftersom jag inte har fått boken jag har beställt som jag måste ha! blä! men jag hoppas den kommer på måndag så jag kan skriva klart de lite fort, annars får jag ta någon annan bok och hoppas på det bästa.

Igår var det fest hos Amanda och Sofie, så gott som hela klassen var där, åå de va en sjukt rolig kväll med en massa galen upptåg och skratt. Vi är helt klart bästa klassen man kan vara! Vi var ett helt gäng som sedan fortsatte festandet inne i västerås å skakade rumpa hela kvällen!





Imorn har jag mina två skolhästar att rida och så måste en massa plugg göras. Men på måndag börjar våran hoppvecka, längtar, de ska bli sååå kul! äntligen ska vi hoppa igen, och på onsdag ska vi hoppa för Maria Gretzer!
Men nu sängen!

Inga kommentarer: