torsdag 3 februari 2011

De rullar på..

..och tiden går sjukt snabbt som vanligt..

Vi har haft två ridlära tentor som alla i klassen klarade! Bra jobbat hippar!
Och jag har fått börjat rida igen, i måndags satt jag på hästryggen igen, 8 veckor å 4 dagar senare. Har fått Stanton f-93 e.Standford - Pontus i dressyren. Och än så funkar de bra, väldigt rolig häst att rida :)
I hoppningen nästa vecka ska jag hoppa Landson, gamlingen i stallet :) Men sen ska jag få en av hästarna som går BRI just nu, ett brunt sto med stjärn.

HEX-plugg är något som just nu följer oss vart vi än går. Alltså vårat Examensarbete. Jag jobbar med Selma och vi håller på att sammanställa en enkät i från ridskolor i sthlm. En massa att göra, men som tur är har vi den bäst handledaren man kan ha, Karin Morgan, vet inte riktigt vad vi skulle göra utan henne.

Lite av sammantsällningen, men detta är bara början, diagram ska göras, medeltal ska räknas ut, summor å saker ska läggas ihop. Och detta är bara en lite del av allt.

Nu ska jag ta och fixa min uppgift till cliniken i helgen! Jag ska prata om ryttarens klädsel, de borde jag ju klara av.

Inga kommentarer: