torsdag 3 mars 2011

En sak borta från listan

Idag har jag och Selma opponerat på Amanda och Sofies examens arbete. Så nu är en sak borta från den långa listan på allt plugg jag måste göra.
Imorn har vi grupp tenta i ridskoleverksamhet, vet inte ens vad man ska ta å plugga på riktigt men ska läsa igenom anteckningarna men för övrig borde man kunna ämnet tror jag i alla fall.

Båda hästarna hade jag ridit innan halv 11 idag, väldigt skönt, Stanton och jag tog en tur på Åsen och klättrade, han är väldigt söt i sitt hack med ludd, han ser ut som en sport ponny ;)
Bevan var jag med och hoppade på, men början gick inte så bra så Daniel hoppade upp och red lite, så jag fick lite hjälp. Å sen hoppade jag upp igen och allt funkade :) Älskar när man får hjälp att lösa problemen, man klarar inte alltid av det själv så då är det toppen att ha lärare som verkligen hjälper till!

Nu ska jag ta tag i pluggandet!

Inga kommentarer: