tisdag 1 mars 2011

Kvällspraktik

Ikväll är det dags för kvälls praktik igen och examens datum ska bokas med våran handledare Sussi. Det är ett tecken på att det börjar lida mot sitt slut här, att alla kurser börjar ha några form av slut. Det är endast 3 månader kvar här nere på underbar strömsholm!
Det är klart att i sommar flyttar jag hem till kramfors igen för att börja jobba igen. Jag har fixat lägenhet och går tillbaka till mitt gamla jobb på hallen. Men tanken är att se sig efter ngt ridlärar jobb någon stans i svergie. Det är planen sen. Men får börja nån stans och de blir hemma. Så i juni flyttar jag in på bruket i kramfors.
Nu ska jag ta å sätta mig å plugga, ska läsa igenom Amandas och Sofies examens arbete, som jag och Selma ska opponera på.
plugg plugg plugg

Inga kommentarer: