fredag 11 juli 2008

Då var de fredag och jag har så gott som sove bort hela dan känns de som.

I onsdags var de ju lite fest, linda å jag fixade tacos :) sen efter de vart de kort spel halva kvällen, Nicke kollade på eftersom han var nykter. Jag å Linda gav alla klunkar till Jim, de gjorde Jens oxå i för sig, men slutade ändå med att jag fick dricka flest klunkar. Lagom att åka till kramm var jag rätt rund under fötterna, där parkerade vi vid ett bord och trevligt folk kom och gjorde oss sällskap. Folk pratade om att de skulle bli återfall. Lyckades bli ut låst från min egna lägenhet tillomed, men finns ju vänlig själ som ställer upp med sovplats:)
Torsdag morgon upp och hem för att dra till stallet å hämta Knallen som skulle åka iväg på bete som sällskap till en annan häst, han låg ner i hagen så de var lätt att fånga, och lasta gick fort, allt gick på mindre än en timme, skönt! Sen var de hem å sova. Vid sex var de dags att in finna sig hos Matilda för hudvård, 5 glada tjejer, och hela kvällen slutade med att Vickan, Matilda och jag satt å drack vin till halv 2 och ringde alldeles för mycket folk.

Inga kommentarer: