torsdag 24 juli 2008

haha, frida ringde från stallet i dag och sa att jag hade ett medelande på tavlan, där de stog Ballerina har en muta till dig i sadelkamaren. Haha å gissa vad de va, En system påse! Fridas kommentar till de var, dom vet vad dom ska muta dig med :p hahaha!

Imorn är det begravning för Tomas, de kommer vara tungt, jobbet ska gå dit tillsammans..

I dag har jag å Linda varit jätte duktiga, vi har städat i deras nya lägenhet! köket vart riktigt rent, å vi har misbrukat rengöringsmedel som bara den! men de behövdes tro mig, de var inte rent! som tex hittade vi typ en halv katt under krysen, såå jävla mycket hår. bläää. men nu är det nästan helt kliniskt :) Vi skruvade även upp köks bordet helt själva, vi är bra händiga, även fast de var jävligt tungt.

Igår var de kramm, för mycket sprit å för mycket av de mesta, och jag tror fan jag ska börja lämna telefon hemma, vart för många sms, och för många telefon samtal till helt fel människor. Att jag aldrig lär mig.

Inga kommentarer: