söndag 3 augusti 2008

Sista dagen på semsestern börja lida mot till slut. Och imorn ska man vara på jobbet kl sju. Känns jävligt tungt att börja jobba igen, skulle gärna ha semster en vecka till, men icke, nu ska man tillbaka till verkligheten! men förhoppningsviss e de dåligt väder så de e lite å göra så kan man bara ta de lugnt ;)

Fredan som var, var vi på begravningen för Tomas. Vila i frid.
Förra helgen spendenderade jag i H-sand med Cicci och brudarna. Cicci och Johan fixade lite fest, och jag å Emma kollade in varenda krog i hela h-sand.

Nu i veckan har jag inte gjort något annat än att tagit de lugnt, varit häst fri ända tills i lördags. Så linda och jag har solat å badat så gott som varje dag. Lite onsdags festande har man oxå hunnit med, var grillning på kramm, och en massa drickandes. En jäkligt trevlig kväll som hade de mesta en ute kväll ska innehålla, efterfest å allt :) Helgen däremot har varit riktigt lugn, ridit ponnyn, som var lite pigg så vi var tvungen att galoppera av oss i skogen, mysigt som bara den och fort gick de. Linda och jag spenderade lördag kväll i soffan med lite mer folk å spelade teve spel, sönda dag har spenderats med Linda även den liggandes i soffan å glott på film. Och efter fem var de stallet som gällde med Frida.

Nu tänker jag parkera mig i soffan tills de är dags att sova. Go natt!

Inga kommentarer: