söndag 24 augusti 2008

Igår kunde jag sålt ponnyn för en fem kronor, i dag var hon något dyrare! Borde vara träningsläger oftare.
Igår blev de även lite festande efter att Linda övertalat mig, grillning med ridläger tanterna, där man blev lite påmind om gatu, haha! man kunde ju inte mer än skratta, sen vad dom tror hände är ju en annan femma. Sen en sväng till fia 2& ronny, sen frånö, och sen vart de en tripp till gladan, va kan klockan varit halv 2? Sen efter fick ju Linda för sig att vi skulle på efterfest, och så vart de, kändes som de var långt in i skogen, men musik och sprit fanns de så vi var ju nöjd. Men förbanat skönt när vi kom hem vid sex tiden, å tack fia att du hämtade oss :) Eftersom Lindas mobil dog under tiden vi var på efterfesten bestämde hon sig för att leka med min, så hon ringde lite alla möjliga folk i telefon listan, så gott folk ursäkta om ni fick nått samtal vid halv fem tiden.

Imorn jobbar ja kväll på hallen, vilket betyder att jag har lång vecka. Och veckan kommer avslutas med tävling :) För jag och Madde åker till färsta å tävlar! wiee!

Inga kommentarer: