torsdag 14 augusti 2008

Då var man tillbaka till vardan på riktigt, jobb å häst varje dag, tillomed två hästar för ett tag, Ballerina & Cornelia, men som tur va tömkörde Camilla Cornelia i dag så och jag red Ballerina, åå hon var riktigt riktigt fin! och Cornelia var fin hon med! Bra tur att C hjälpte mig i dag annars hade jag nog varit i stallet än, men hon hade inget val eftersom hon lurade mig ut till lugnvik på fotvård hos J. Flyttade även upp hästarna till parkerings hagen, i badkaret hittade vi en drunknad ekorre, jävulska vidrigt! Så de fick bli vattenhinkar istället.

Igår var de ju sista grill kvällen på kramm, jag och Linda var där som vanligt, men betydligt mer städad än på väldigt länge. men man skulle ju upp å jobba kl 7 dan efter så. Men på efterfest hamnade man ändå eftersom Tora å Cicci var på g, jag följde mest bara med för vi skulle få mat, sen fick man ju lite massage oxå å de är aldrig fel. Efter tre knattade vi iväg hem, jag somnade som ett barn medans tjejerna utvärderade kvällen.
Upp och jobba efter lite mindre än tre timmars sömn. Men har varit pigg ändå, och är fortfarande pigg, men nu ska jag hoppa in i duschen och sen sängen!

Inga kommentarer: