onsdag 20 augusti 2008

De börjar bli väldigt mycket häst i mitt liv, dom senaste dagarna har jag suttit på häst ryggen minst i två timmar, vilket borde resultera i träningsvärk, men icke, känner inte av de. De e illa jag börjar bli aldeles för van att åka runt på dom. Men nu har Madde kommit hem så nu har jag inte C i alla fall, men på onsdag kommer Malidin som jag ska vara lite mamma till i fyra dagar. Och så är det läger i helgen som jag och B ska vara med på. Och nästa helg är det tävling, Bianca och jag ska åka till våran första ute tävling tillsammans på Färsta :) bara att hoppas att vi kommer igång ordentligt, men idag var hon fin.

Va händer annars då, förutom alla hästar, jo jag jobbar som vanligt, både på hallen och på ridskolan. Helgen som va, tog jag och Camilla och åkte ut till öfesten, faktiskt jävligt roligt, fick bla dansa med J å han kan ju de där så de var bara att hänga med, kändes tillomed som man hade koll ibland.

Imorn börjar jag inte jobba fören tre, skönt för då ska jag ta å hinna med lite saker innan, som röja upp här hemma och ta de lugnt, inga hästar imorn! första dan på väldigt väldigt länge, skönt som fan!
I helgen bosätter sig jag å Linda i frånö och ska se till Aquila hela helgen, tränings läger för Sussi med B, och Linda har fått för sig att jag kanske borde följa med på fest på lördag. Men jag borde nog vara hemma å vara hundvakt åt Aquila ;) bäst så skulle jag tro, kan bli pinsamt annars. Men vi får se, stallet har jag i alla fall på söndag morgon.

Inga kommentarer: