tisdag 15 juli 2008

Jag har vänt på dygnet, sover för länge å är vaken på tok för länge för mitt eget bästa. Får ta å fixa till de lite, men nästa vecka eller nått.Imorn får vi se vem av mig å camilla som vaknar först, vi ska väcka varandra direkt så vi kommer iväg till stallet, måste ju rida två hästar, ett tag var de på väg att bli tre, men Camilla fick ena istället.
Min vardag har verkligen bara hästar i sig just nu fast jag har semester, förra veckan som skulle vara häst fri vart verkligen inte häst fri, eller jo två dagar, och denna vecka är verkligen inte hästfri då jag har ponnyn hela veckan. Men de är kul oxå :)
Nu i kväll har jag varit å hälsat på hos Madde, alltid lika trevligt och man blir alltid lika sugen på att skaffa katt när man är där! Så vem vet, snart kanske man skaffar en liten hårboll.

Nino, den nya ridskolehästen

1 kommentar:

Anonym sa...

Han såg riktigt fin ut! =)