lördag 17 januari 2009

Första handbolls matchen är slut då, sverige vann överlägset mot Kuba, var aldrig nått snack om saken om vilka som skulle vinna när matchen tillslut slutade 41-14. Imorn e de sydkorea dom möter å vi håller tummarna :)

annars idag så har jag endast tvättat å städat. Var riktigt segt å kliva upp å tvätta imorse eftersom jag Linda å Sussi fick för oss att gå på träffen å gladan igår. Bjuden på dricka vart man oxå :) Men när de väl stängde på gladan var jag faktiskt snabbt hemma tack vara Dalle =) så kom i säng 20 över 2, men sen ringde ju mobilen kl 3 så då vaknade man igen. vart snack ett litet tag och sen somnade jag snabbt. Sen va de upp å tvätta kl 7 imorse.

Nä nu blir de teven, eller nått. Hästar imorgon bitti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för inlägget i min blogg :) Du får jättegärna ta några foton av Ballerina och skicka mig!
Har du provat att hoppa henne något? Om inte så gör det för det gillade hon jättemycket,och hon hoppade högt!Var med i några klubbtävlingar här i Boden och hon var så duktig lill tjejen :)
Hör gärna av dig nån gång om hur det går för er,eller jag läser ju din blogg emellanåt :)
Kram//Carina