tisdag 13 januari 2009

Tisdag i dag då, dagen började som alla andra tisdagar med morgon bad, så väckarn ringde fem i fem, strax innan halv 6 va man ju på jobbet. Gick fort å bra på jobbet i alla fall, sen hem å byta om å iväg till stallet. fixade lite med grupperna innan jag å Sara tog å red bort till sjukhemmet med Carla och Diva, för att galoppera lite i snön. Och min häst vaknade! hon brallade på bra, Sara bara skrattade å sa åt en å sitta kvar. Sen var de möte och sen åkte jag hem, och så ner på hallen å simmade med Linda och Elin. skönt å röra på sig lite.
Igår red jag Carla oxå på dressyren, riktigtfin va hon faktiskt.

Helgen som va, ja va hände då. Under lördan var jag med å tränade för Niclas Parmler på Carla. Gick väl så där, men bra om man jämför vad man hade väntat sig, vi trodde ju inte hon skulle orka ett helt pass men de gjorde hon. Niclas terrade henne dock lite då hon tyckte att hon va tjock, haha :) Eftersom jag å Camilla hade jour så vart vi kvar på stallet å vart ridsugen igen så vi trimmade lite på Lady å Berra. Lady va hel taggad å visste ett tag inte vad skritt va sen gick de bra.
När man kom hem på kvällen vart de en dusch och sen fixa sig för fest, och så tog jag med mig Elin och Susanne å så drog vi till sandö. Riktigt trevligt, mycket snack å roligheter. Kom hem klockan 6, så vart en lång kväll. Och kommer verkligen sakna den här smo klassen! härligt gäng.
Halv 11 på söndag ringde Mia och väckte mig, hängde med ner på ridskolan och kollade på Niclas träningarna igen, sen efter vart de hem å bara slappa :) va ganska trött om man säjer så :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen! Har nu läst igenom dina blogginlägg och så roligt att läsa att det går så bra för lilla Ballerina och att ni tycker om henne så mycket :) Kram Carina