måndag 26 oktober 2009

Då va det dags igen!

Väldigt länge sen jag uppdaterade, fy skäms på mig. Men har tänkt hela tiden uppdaterar imorn, och så har de aldrig bleve av.

Vad har hänt då? Jo detta... (lite av de i alla fall)
* Jossan har var ner och mellan landade hos mig under sin tripp till tyskland, de var rikitigt roligt att träffa henne.
* Klint har varit nere på besök under breeders veckan.
* Breeders har varit, en ritkigt häste fest! Många fina unghästar fick man se, jobbade 3 pass, löshoppningen för 3 åringar var de roligaste passet :) Vi var ganska lugn på festandet under veckan och höll "bara" igång fredag och lördag kväll, men ritkigt roligt med en massa folk!
* Klarat tapsko examen! Så nu kan jag de! Stackars Lambi fick dras med att vara provhäst till oss :)
* Klarat kör Examen med Liberal, skönt!
* Idag började vårat unghäst block :) och vi har fått våra unghästar, jag och Amanda har fått Stephanie f-07 e.Sandakan ue. Good Futher Ska bli spänande å se hur de går.
* Jobbat under Meredith Michaels-Beerbaum clincen idag, även kollat på mer än halva. Riktigt bra!
* Fått två gratis jackor, en från breeders och en från clinicen för att man ställde upp som funktionär :) aldrig fel med gratis saker som student :)
* Under veckan har jag hand om 2 gymnasiehästar, så imorn ska vi rida för Ankan, och onsdag och torsdag för Bosse. Ska bli skönt att rida för instruktör igen, de va ju ett tag sen nu!

sen så har de självklart hänt 1000 andra grejer. Men nu har jag skrivit lite idag i alla fall! Nu blir de plugg!

Inga kommentarer: