onsdag 28 oktober 2009

Onsdag..

Tiden går så fort.. för fort! Snart är de jul, fast de positiva med jul är att då kommer jag åka hem och hälsa på familjen och vännerna där hemma :) blir dock bara hemma från den 22-27, men bättre än inget.
För de e klart att man saknar alla där hemma trots att man storm trivs här nere.

Igår hoppade jag Katalina för Ankan. Den hästen e såå fin! En liten pärla, gör allt man säger. Åkte dock av en gång när hon stannade, enda gången hon stannade i för sig, men va gör de, man ska ju ramla av här i livet, så nu står mitt namn oxå uppskrivit på tavlan, för varje avramling blir man ju skyldig en vinflaska. Kommer vara en avramlingsfest i slutet av ettan, kommer nog vara en del vinflaskor samlade till dess ;)
Idag har jag ridit Blues för Bosse, kan inte direkt säga att jag älskar den hästen. Jag tyckte Bianca va sne, men denna e sneare, trodde inte de va möjligt? Gick väl inte speciellt bra idag alls, men ska rida för Bosse på henne imorn med så får hoppas de går bättre då.

Våran unghäst fick springa över bommar idag, övade inför löshoppningen. Hon va sååå duktig :) Hon är så söt våran tös, i boxen för hon vill helst nosa på oss hela tiden så hon tycker de e jobbigt när vi är vid rumpan för då når hon oss inte, sötnöt!

Jag borde verkligen plugga, men har ingen motivation alls att öppna boken. Och så e ja sugen på nått gott, typ godis, men jag äter ju inte godis så där sket de sig. Kanske har ett äpple i kylen ? Ska nog gå å se efter.

Inga kommentarer: