torsdag 1 oktober 2009

Lägga sig i tid va de ja!

De va precis de jag skulle göra idag, de har ju inte gått så bra som ni ser. Men jag är ju ledig imorn så egentligen gör de ju inte så mycket.

Idag hade vi en föreläsning på morgonen, Per pratade om ímmunförsvaret. Alla hans föreläsningar är alltid lika roliga och intresanta! Gjort klart arbetet om lagring av foder med Camilla och skickat in till Sofia. Sen vart de stallet och Nova, blåste som satan å kände verkligen inte för en tur i stormen, så vi borstade och myste istället. Hoppas på bättre väder imorn, annars får vi så lov att trotsa vädrets makter.
Nu i kväll har jag faktikst pluggat lite! och så har jag bokat en av resorna under jul, den från sundsvall hem hitt ner. Den 27 december. Jag åker antingen hem till kramfors eller lugnvik blir de ju, den 19e eller den 22e skulle ja tro, beror lite på om dom flyttar tentan som ligger den 21 just nu. hoppas hoppas! Så jul kommer jag fira hemma i lugnvik medans nyår firar jag här nere.

Imorn blir de plugg, rida Nova å lite party för Cicci som fyller år till veckan :)
Nä nu ska jag sova! godnatt!

Inga kommentarer: