onsdag 30 september 2009

Plugga?


Just de, de va de jag skulle göra nu ikväll, men jag tyckte de va en bättre idé att sova mellan sju och åtta, och sen sitta i korridoren å prata skit med tjejerna i nästan två timmar. Vi kom liksom av oss lite, men korridorshäng är våran grej.
Idag på skolan hade vi först Mia som pratade om grovfoder och sen Odd i hovvård, så nu har jag tränat å slagit fast skor på plast fötter, och riktat skor, roligt är de! Nästa onsdag ska vi träna på riktiga hästar, ta av skon, rikta till skon och slå på. De är däremot lite läskigare, på en plast sko gör de inget om de blir fel :p men de ska nog gå bra förhoppningsviss!

Nä nu blir de nog sängen, har blivit dålig på att gå å lägga mig i tid igen, ett tag var jag dutkig, men de va väl bara typ de två första veckorna :p

Inga kommentarer: