torsdag 17 september 2009

Ledig kväll

Ikväll är jag helt ledig, har suttit å kollat på film lite, men nu börjar jag bli rastlös, hade de inte varit för att jag inte känner mig hundra skulle jag ut å sprungit. Men Annika skulle hoppträna idag klockan åtta så man kanske ska åka å kolla på de istället?

Idag började dagen med föreläsning till halv 12 sen hade man slut på lektioner för dagen, men tog å red Marabou. Ut en runda tillsammans med tjejerna. Marabou var lite spänd men alltid lika söt, fast vi stod på bakbenen en gång.
Dagen igår började med att vi hade löpning på schemat, de tycker vi om! fast de vara bara 3 km så lektionen blev ju ganska kort. Men sen va man pigg resten av dagen . Red sen på eftermiddagen Nova, Cicci hade ridit dressyr dagen innan så jag fick en häst som var väl knodad så de var bara att njuta för de mesta :)
Jag och camilla skrev klart vårat arbete igår oxå, en kanon onsdag med andra ord! :)


Foto Susanne Jonsson

Inga kommentarer: