tisdag 15 september 2009

Tisdag

Blir ett snabbt inlägg, ska strax till skolan och möta upp Camilla för att skriva lite på våran uppgift så den blir klar tills på torsdag, vi har lagt upp en plan så får vi se om vi följer den. Som tur är så verkar hon bra på engelska så vi ska väl förstå de som är skrivit, jag är ju ingen stjärna direkt, men har fattat innehållet, men säker nått jag missuppfattat om jag känner mig själv rätt.

Idag har vi haft en föreläsning på morognen och så hade vi köring på eftermiddan, körde Bonneville, eller Putte som Petra döpt han till :) Jätte stor är han! Men han va rolig å köra!

Imorn har vi fysträning på morgonen, de ser jag verkligen fram emot ! Dock börjar jag bli förkyld känner jag men hoppas på att jag är hyfsat pigg imorn i alla fall. Och så ska jag rida Marabou imorn oxå. Men nu ska jag ta packa ihop lite saker å dra mig till skolan!

Inga kommentarer: