lördag 12 september 2009

Lördag

Tanken var ju att jag skulle vara duktig på att uppdatera bloggen, men de har ju inte gått så bra ;) ska försöka ändra på de.

Vad har hänt här nere sen sist jag skrev? Jo tusen saker.
Vi har haft en massa föreläsningar och två körlektioner :) Första körlektionen körde jag Edamer tillsammans med Petra, en riktigt trevlig gammal herre, och så har jag kört Marabou å de gick väl så där, han va ganska tung. Man känner sig lite som nybörjare på nytt när man ska sela, spänna för å så köra. Men de tar sig mer å mer för varje dag.
Ridit några av reservhästarna oxå, mest Marabou. :)
Festat har vi ju självklart oxå gjort, förra helgen styrde vi en liten förfest här, ritkigt trevligt. Vi drog vidare till Lund å ut där.
Sen nu i torsdags vart vi bjudna till Alnarp på fest, en ritkigt jävla rolig å sjuk fest! Dit åker vi fler gånger!

Hela veckan har jag haft stalltjänst, vilket har inneburit att man varit i stallet 06.30 alla mornar, så just nu skulle sovmorgon vara de skönaste man skulle kunna ha. Men har söndagen kvar, men på måndag kan jag ha sovmorgon :D

Idag ska jag rida Marabou och Liberal så ska väl ta å dra mig till stallet om ett tag eller nått, men först lite lunch!

Inga kommentarer: