måndag 14 september 2009

Måndag

Då var man igång igen då. Dagen började med sovmorgon, en behövlig sådan! Gick upp vid tio, gjorde typ inte ett skit fram till klockan ett då de va dags för lektion .
När jag kom hem vart de middag, och nu har jag fastnat i köket sen dess. Ska snart ta mig i kragen och parkera mig på rummet och läsa min engelska artikel å se om jag kan sparka igång mina engelska kunskaper å förstå skiten :)

I lördags kväll åkte Emma, Annika och jag till björka loge för att dansa. Ritkigt trevligt å roligt, en jävla blandning på folk! Söndagen bestod av stalltjänst och så hade jag Nova så vi var ute på en tur och utforskade vägarna :) Kollade lite på kvalitetsbedömingarna och sen på kvällen va jag å Emma med på innebandyn :) så jävla roligt! blir garanterat fler gånger!

Idag är Petra och hämtar häst, så nu har alla häst här på boendet utom jag. Lite tråkigt, men jag är ju barnvakt åt Nova ibland som tur e, de nöjer jag mig med :) Men man får se de från den absolut bästa sidan, jag kommer alltid ha pengar och kan köpa kläder :P har suttit å kollat på en massa kläder imorse, sjukt sugen på att handla lite :)

Nä nu ska jag fixa lite popcorn å sen är de plugg! tjo!

Inga kommentarer: