fredag 25 september 2009

Skåne i lite bilder!

Skåne livet är toppen trots att man är sjuk. Har varit ordentligt förkyld i nu en vecka, fortfarande inte riktigt pigg, men de e bara att köra på.
Men jag storm trivs, vi har kommit igång ordentligt nu, vi har fått våra körhästar idag. Liberal ska få vara min vän resten av tiden i detta block, vi lottade häst. Jag fick nit lotten = den sega hästen :p men de ska nog gå bra! Han är ju trevlig i alla fall.
Idag började jag städa mitt rum, behövs ju om man säjer så. Men jag slutade ganska snabbt som vanligt, va skönare å sitta vid datorn eller sitta å fika, fy på mig, nu måste jag göra de imorn.
Har hänt en massa sen sist jag skrev men orkar inte dra de nu tusen dagar senare, ska bli bättre på att uppdatera, jag lovar!
Men jag bjuder på lite kort från tiden här nere nu istället :)


Helgen som va- Cicci Lisa & jag i Lund!

Mina sambos -inflyttningsfest hos oss!

Sofia, Camilla, Isabell & Petra

Sambosarna - alltid redo för fest!

Inspark -mitt lag! = bäst!

Annika & jag i Alnarp.

Annika, jag, Petra & Emma förra helgen innan Björkaloge.

Insparken

Kick-off

ASVH-familjen!


Insparken -Vi gick in för detta!

Annika och jag.

Middag under inflyttningsfesten!

1 kommentar:

Susanne sa...

och jag är så nördig att jag direkt ser att det är Beach Boy och Amiral som bryder eran vägg ;)