söndag 31 januari 2010

Bra kväll!

Blev en bra kväll, bestämde mig för att gå å spela innebandy, rådfrågade lite med Petra innan, å hon tyckte att jag behövde röra på mig efter en heldag framför skolböcker och uppgifter. Det stod mellan de och att gå till Mia och äta semlor, fast ja får egentligen inte äta semlor för jag äter ju inte go saker. Men jag hade för ont i magen för att äta mer, å hade taggat lite för innebandy hela kvällen, så då fick de bli innebandy :) Å de va inget jag ångrar, sjukt kul som vanligt :) så skönt att röra på sig :D man blir som en ny männsika! Sen när ja kom hem var de wallander på teve, så blev soffan å kolla på den :)
Jävligt skön kväll med andra ord, behövde verkligen röra på mig :)

Nä nu ska jag borsta tänderna, ladda för plugg imorgon bitti och sen lunchstalltjänst och efter det en spännande lektion om hästens mun och utrustning, ska bli ritkigt intressant !

1 kommentar:

Mia sa...

mmm... va goda semlorna blev;P