fredag 29 januari 2010

Fredag

Ja nu är det dags för uppdatering! Ser ut som jag inte blir nå bättre på att uppdatera. Ni får hålla tillgodo med de få gångerna jag skriver :)

Sen sist har det hänt en del, jag har nu avklarat två veckors ridning, har ridit både för Ankan, Mette och Peter. Jag har även fått min skolhäst som jag nu ska ha under hela ridblocket, det blev fux stoet Amarilli f-96 e.Amiral ue.Herkules-Utrillo. Vi ska nog funka tillsammans, vi får se om vi får till de :) Nu är det en vecka till kvar tills vi ska rida igen, måndagen börjar med programdels ridning för Bo Jenå, fin start på veckan, hoppas ja i alla fall :P

Amarilli
foto Maria Hallman

Vi kommer ha sjukt mycket stalltjänst denna termin, veckorna som va hade jag morgon och eftermiddags stalltjänst alla dagar utom 3 på två veckor. Men däremot är vi snabb :) klar före åtta i Wallenberg, dom dagar vi e lite segare eller typ att alla hästar ska ut så har vi varit klar 10 över åtta. Öven på helgerna när vi är mindre folk, då vi inte har hjälp av tvåorna så är vi klar samma tid :)


Nä nu ska jag fika lite , sen måste jag till skolan och lunchfodra, de enda som jag har på schemat idag kan man säga, igår hade jag inget å inget i dag heller, jävligt soft!

Inga kommentarer: