söndag 31 januari 2010

Plugg söndag



Ännu en vecka börjar ta slut, dennna söndag pluggas de!
Har gjort övningsuppgifter från Mia på färger, fattar inte mycket, svårt med färger, liksomm vilken fär har en häst som har AA CC dd Ee gg rnrn toto. Kan ni ? Jag kanske kan den, för de är en av de lätta, men de finns värre! Av 10 st kanske jag kunde lista ut 2, de e tur att vi ska gå igenom dem.
Sen så jag å Petra suttit två timmar med vårat projektarbete på ekonmin, så det är nästan klart nu! Ska parar kollas över å kanske läggas till lite :) men skönt, de e typ klart !
Nu ska jag börja plugga ekonomi inför provet nästa vecka! Just de jag ska rita tänder först bara, så jag kan göra klart tanduppgiften imorn! Så de är verkligen en söndag med bara plugg!

I fredags var de utgång med tjejerna på fredhem :) Roligt hade vi! även om herkules har haft bättre gånger. och igår var heldag på fredhem, film, pizza å skit snack.
Fick bli en bild på Bianca idag, bara för att jag saknar folket hemma lite! Jag skulle vilka åka hem bara för en helg och träffa allt folk, hitta på en massa dumheter med dom bästa där hemma. Bara ha en helg utan plugg och utan skåne å bara hitta på roligheter och dumheter :) sånt man skulle behöva ibland. Men dock blir det ingen hemfärd uppöver förren i maj då skolan slutar!
Nä nu ska jag återgå till pluggandet, måste läsa om bidragskakyler, likivitetsbudget eller va allt heter !

Inga kommentarer: