lördag 6 februari 2010

Lördag

Väntar på att Camilla ska komma och hämta Isabells mobil som hon glömde i Marias bil igår. Jag hade tänkt gåut å gå, så tycker att de kan komma nu! Sen resten av dagen ska jag plugga ekonomi hade jag tänkt, tenta nu i veckan, så de e bara att se till att lära sig allt nu, fast tror jag har hyfsad koll! Är nog mest marknadsförings delen jag inte har koll på just nu, eftersom vi var 4st som hade ekonomi genomgång med Jan igår, så nu har vi sten koll ! nästan..

Igår kväll vart det en tripp till G-lund på fest. Åkte även med Cicci, Maggie å Fillipa in till Lund, men jag å Fillipa orkade inte köa så vi tog och åkte tillbaka till g-lund ett litet tag för att sedan åka hem :) Så va hemma typ 20 över 1, och halv 1 sov jag som en stock :)

Nä nu ska jag röra på mig!

Inga kommentarer: