söndag 7 februari 2010

Plugga?

Jag skulle plugga hela dagen idag har jag sagt å skulle pluggat igår oxå, har de bleve av ? Nä, eller jag har läst någon rad i boken och sen lagt den åt sidan å tagit den vanliga boken och börjat läsa. För jag har ju faktikst köpte en normal bok nu (alltså en som inte handlar om hästar) en roman helt enkelt. Och Det är så mycket roligare att läsa den än marknadsföring. Men provet e ju inte förre på torsdag så de e väl lugnt ;) ska faktikst läsa lite ekonomi snart i alla fall, tror ja, föröska i alla fall, har ju ett gamalt prov, kanske ska svara på de frågorna i alla fall!

Jag har även i dag googlat en del på psoriasis, så nu har ja hittat en massa salvor som ska vara bra och ett shampo! Men de får inhandlas nästa gång man får pengar! Så nu ska ja ta tag i de en gång för alla, undra hur många gånger jag sagt de ?

Nu har de gått 4 veckor utan godis, cola, chips och andra söt saker. Och jag har fortfarande ett sjukt sockersug. Va e detta ? Sist jag slutade med godis hade jag ju inte de, men de va nog för då drack ja ju cola. Nu slutade jag ju med allt, min kropp måste vara i chock. Men de e bara att fortsätta, jag ska hålla de minst till maj hade jag tänkt!

Inga kommentarer: